Informējam, ka šajā vietnē tiek izmantoti sīkfaili (angliski Cookies). Ja piekrītat, nospiediet pogu „Piekrītu” vai sērfojiet tālāk. Detalizētāku informāciju par izmantojamajiem sīkfailiem un to, kā atteikties no savas piekrišanas, varat atrast šeit.

Āra ekrāni

Āra ekrāni vip vietās Latvijā un Lietuvā

Viļņa
Jauns āra ekrāns
Pilaitės prospektas iela un Spaudos iela krustojums, Viļņa

Vidējais kontaktu skaits - 484.000 / ned.
Ekrāna izmērs - 32 kv. m (8 x 4 m).
Ekrāna izšķirtspēja - 1152 x 576 pikseļi.
Formāts – avi, mp4, mov.

Ukmergės iela ir viena no galvenajām Viļņas ielām.

Jauns āra ekrāns
Pilaitės pr. iela un Sietyno iela krustojums, Viļņa

Vidējais kontaktu skaits - 484.000 / ned.
Ekrāna izmērs - 32 kv. m (8 x 4 m).
Ekrāna izšķirtspēja - 1152 x 576 pikseļi.
Formāts – avi, mp4, mov.

Ukmergės iela ir viena no galvenajām Viļņas ielām.

Jauns āra ekrāns
Ukmerģes iela un Perkūnkiemios iela krustojums, Viļņa

Vidējais kontaktu skaits - 503.000 / ned.
Ekrāna izmērs - 32 kv. m (8 x 4 m).
Ekrāna izšķirtspēja - 1152 x 576 pikseļi.
Formāts – avi, mp4, mov.

Ukmergės iela ir viena no galvenajām Viļņas ielām.

Jauns āra ekrāns
Ozo ielas un Kalvarijų ielas krustojums, Viļņa

Vidējais kontaktu skaits - 478.000 / sav.
Ekrāna izmērs - 32 kv. m (8 x 4 m).
Ekrāna izšķirtspēja - 1152 x 576 pikseļi.
Formāts – avi, mp4, mov.

Labākā āra ekrāna izšķirtspēja Viļņā.

Jauns āra ekrāns
Ukmerģes iela un Antanas Vienažindis iela krustojums, Viļņa

Vidējais kontaktu skaits - 503.000 / ned.
Ekrāna izmērs - 32 kv. m (8 x 4 m).
Ekrāna izšķirtspēja - 1152 x 576 pikseliai.
Formāts – avi, mp4, mov.

Īpaši augstas intensitātes zona.
Labākā āra ekrāna izšķirtspēja Viļņā.

Jauns āra ekrāns
Kareivių ielas un Verkių ielas krustojums, Viļņa

Vidējais kontaktu skaits - 367.000 / ned.
Ekrāna izmērs - 32 kv. m (8 x 4 m).
Ekrāna izšķirtspēja - 1152 x 576 pikseļi.
Formāts - avi, mp4, mov.

Didžiausia led lauko ekrano raiška Vilniuje.

Ozo ielas un Kernavės ielas krustojums, Viļņa

Vidējais kontaktu skaits - 450.000 / ned.
Ekrāna izmērs - 32 kv. m (8 x 4 m).
Ekrāna izšķirtspēja - 720 x 360 pikseļi.
Formāts – avi, mp4, mov.

Viena no labākajām LED āra ekrāna izšķirtspējām Viļņā.
Labākā LED āra ekrāna izšķirtspēja Viļņā.

Ukmergės iela 248, Viļņa

Vidējais kontaktu skaits - 400.000 / ned.
Ekrāna izmērs - 72 kv. m (12 x 6 m).
Ekrāna izšķirtspēja - 720 x 360 pikseļi.
Formāts - avi, mp4, mov.

Viena no labākajām LED āra ekrānu izšķirtspējām Viļņā.

Vikingų iela 3, Viļņa

Vidējais kontaktu skaits - 250.000 / ned.
Ekrāna izmērs - 30,11 kv. m (4,48 x 6,72 m).
Ekrāna izšķirtspēja - 448 x 672 pikseļi.
Formāts - avi, mp4, mov.

Ekrāns uzstādīts uz TC „Nordika“ ēkas, pavisam blakus TC „IKEA“.
Blakus atrodas Starptautiskā Viļņas lidosta.

Kalvarijų iela 206, Viļņa

Vidējais kontaktu skaits - 305.000 / ned.
Ekrāna izmērs - 22 kv. m (3,83 x 5,76 m).
LED Ekrāna izšķirtspēja - 384 x 576 pikseļi.
Mazā ekrāna izmērs - 4,14 kv. m (1,92 x 2,16 m).
Mazā ekrāna izšķirtspēja - 192 x 216 pikseļi.
Formāts - avi, mp4, mov.

Divi sinhroniski āra ekrāni.


Vai reklāma ekrānos ir efektīva?

VIP vietas pilsētās

Visi „2go“ ekrāni uzstādīti visnoslogotākajos ielu krustojumos, kur pastāv liela automobiļu plūsma. Ekrānu lokācijas tika izvēlētas, ņemot vērā blakus esošus pievilces objektus – lielākos tirdzniecības centrus, degvielas uzpildes stacijas, restorānus, kafejnīcas, kinoteātrus un tml.

Ekrānu izmērs, izšķirtspēja

Daļai no „2go“ ekrāniem piemīt liela izšķirtspēja 1152 x 576 pikseļi, pārējiem – 720 x 360 pikseļi. Tas ir pietiekams pikseļu skaits, lai vizuālo materiālu būtu iespējams redzēt kvalitatīvi, saglabātu attēloto objektu kontrastu. Pieejami ekrānu izmēri ir no 6,5 x 4 m, 8 x 4 m un pat līdz 14,5 x 8,5 m.

Elastīga cenu noteikšana

Dinamiskās reklāmas cenas ir atkarīgas no LED ekrāna atrašanās vietas un reklāmas intensitātes. Ņemot vērā reklāmas apjomu un klientu lojalitāti, piemērojam atbilstošas atlaides. Lielākiem pasūtījumiem tiek piemērotas labākas raidījumu cenas.

Nodrošināta redzamība

Cilvēku mobilitātei pieaugot, dinamisko reklāmu pamana arvien lielāks iedzīvotāju skaits, braucot pa lielajiem krustojumiem, apstājoties pie luksofora vai garām ejot. Āra LED ekrāni uzstādīti attiecīgajā augstumā, lai nokļūtu cilvēku redzamības lokā, tie ir spilgti un pievilcīgi.

Liels kontaktu skaits

„2go“ āra ekrānus katru dienu redz liels skaits pilsētu iedzīvotāju un to viešu, braucot uz darbu, izglītības iestādēm, veikaliem, atpūtas zonām un tml. Ekrāni vidēji tiek novēroti 400.000 – 450.000 reizes nedēļā. Šāds kontaktu skaits nodrošinās Jūsu reklāmas redzamību.

Videoreklāma

Mediju displejos tiek attēlota reklāma ir līdzīga reklāmai televīzijā vai internetā. Mūsu acis un uzmanība ir pieradusi vērot mainīgus attēlus dažādos ekrānos, tāpēc āra mediju displeji ir pamanāmāki nekā statiskā reklāma. Turklāt, atšķirībā no interneta vai televīzijas reklāmas nav nekādu pārtraukumu, piemēram, reklāmu bloķēšanas vai pārslēgšanās.

Pētījumi

2015.g. The Nielsen Company pētījumi liecina, ka iedzīvotāju uzticība āra reklāmai, tostarp reklāmas stendiem un āra ekrāniem, ir lielāka nekā reklāmai sociālajos tīklos un internetā. Tomēr jānorāda, ka lauksaimniecības ekrāniem tiek pievērsta 400% lielāka uzmanība nekā stacionāriem āra stendiem.

Auditorija

Auditorijas loks ir diezgan plašs, vidējais vecums ir no 15 līdz 65 gadiem un vairāk, tādējādi iespējams sasniegt lielāku patērētāju uzmanību. Reklāmu visaktīvāk pamana un uz to reaģē iedzīvotāji 15-49 gadu vecumā. Reklāma mediju ekrānos ir īpaši efektīva nolūkā prezentēt jaunu produktu vai pakalpojumu pēc iespējas lielākai auditorijai un piesaistīt pastāvīgu lietotāju loku.

Ātra reklāmas maiņa

Uzņēmums, kas ir izstrādājusi jaunu produktu, vēlas pasludināt par jaunu pakalpojumu vai atjaunotu preces iepakojumu, var nekavējoties informēt klientu – pirms vai pēc produkta ieviešanas tirgū. Tieši āra ekrānos var ļoti ātri palaist vai nomainīt reklāmu, kā arī nekavējoties sasniegt lielāku auditoriju galvenajās pilsētās.

Nosūtīt jautājumu